23 mei 2007

Raf

1 wat ik leuk vind aan bondage is…
Het proberen ontsnappen, het trekken en duwen, peuteren en prutsen om beetje bij beetje los te geraken, vooral als ik het een ander zie proberen, daar kan ik me uren mee amuseren.

2 één van mijn meest memorabele bondage-ervaringen is…
Mijn lief en ik speelden het dikwijls vroeger, “proberen ontsnappen” noemden we het, in plaats van TV te kijken, of eigenlijk tijdens. Meestal als we een film gehuurd hadden die nogal saai beloofde te worden, dan deden we ons spelleke. We deden schaar, steen, papier, en de verliezer werd vastgebonden, en terwijl we naar de film keken, probeerde die dan los te geraken uit de bondage. Als ik haar had vastgebonden deed ik soms, alsof ik aandachtig de film aan het volgen was, maar mijn aandacht was wel degelijk volop op haar ontsnappingspoging gevestigd...

3 een bondage fantasie die ik graag eens zou beleven is…
Hetzelfde als met mijn ex-lief van toen, maar met een nieuw lief :)

Raf, 25 jaar

Ben je ook een happy bondage fan? Stuur je happy bondage profiel naar happybondage@gmail.com

Geef je antwoord op de drie profiel vragen:
1 wat ik leuk vind aan bondage is…
2 één van mijn meest memorabele bondage-ervaringen is…
3 een bondage fantasie die ik graag eens zou beleven is…
Onderteken met een voornaam en je leeftijd, de naam zal altijd vervangen worden door een andere naam met dezelfde eerste letter, om de anonimiteit te garanderen.

Geen opmerkingen: