19 mei 2007

Sally

1 wat ik leuk vind aan bondage is…
De blik in de ogen van een kerel als ik hem heb vastgezet. Hij weet dat ik letterlijk de touwtjes in handen heb, en als hij daarvan geniet, dan zie ik dat in zijn ogen, en daar krijg ik al een echt kick van. Wat er dan verder nog gebeurt, hangt van het moment zelf af, maar het toppunt zit voor mij in het oogcontact. Heerlijk!!

2 één van mijn meest memorabele bondage-ervaringen is…
Lang geleden, in het begin, ik deed toen mee aan een bondage workshop en daar moesten we onze bondage-partner vastbinden met een bezemsteel. Zijn benen erover en zijn armen eronder en dan zijn handen vastmaken boven zijn benen. Toen dat gelukt was en ik hem losliet, ging op rechtop staan om eens naar mijn werk te kijken, en daar heb je het weer, toen hij ietwat schuchter onder zijn wenkbrauwen heen naar me opkeek, terwijl hij besefte dat hij er niet uitgeraakte, die blik… grrrrr..

3 een bondage fantasie die ik graag eens zou beleven is…
Een variatie op de stereotiepe meisjesdroom van de prins op het witte paard, ik geef de voorkeur aan de prins kruipend aan de leiband. Anyone…? ;-)

Sally, 27 jaar


Ben je ook een happy bondage fan? Stuur je happy bondage profiel naar happybondage@gmail.com

Geef je antwoord op de drie profiel vragen:
1 wat ik leuk vind aan bondage is…
2 één van mijn meest memorabele bondage-ervaringen is…
3 een bondage fantasie die ik graag eens zou beleven is…
Onderteken met een voornaam en je leeftijd, de naam zal altijd vervangen worden door een andere naam met dezelfde eerste letter, om de anonimiteit te garanderen.


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik denk dat het voor velen wel een 'kick' is om de blik in de ogen te zien van hun partner die vastgebonden is, daar doen we het toch voor? Ik toch, dus bij deze geef ik je volkomen gelijk!